Het verhaal dat maar heel kort is - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Anouk Leeuwen - WaarBenJij.nu Het verhaal dat maar heel kort is - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Anouk Leeuwen - WaarBenJij.nu

Het verhaal dat maar heel kort is

Door: Anouk van Leeuwen

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Oktober 2016 | Laos, Vangviang

Wachtend op de bus, nog even kort Vang Vieng beschrijven. Onze stop tussen Luang Prabang en Vientiane. Gisteren aangekomen na een hobbelige busrit dwars door de bergen. Hopend dat we kunnen slapen onderweg, zijn we ingestapt en op weg gegaan naar Vang Vieng, een soort paradijs voor feestende backpackers. Kim en Mex wilden graag gaan tuben; met een band over de rivier.

Zelf heb ik een rustdag ingelast, en ben ik op een terras gaan zitten. Even wat voor de reis plannen, met het thuisfront skypen en mijn boek lezen. Op het terras van het guesthouse komen er steeds wat reizigers bij me zitten om een praatje te maken. Wat een rustdag toch weer levendig maakt. In het hostel komen we onze Duitse en Amerikaanse vrienden weer tegen van onze laatste bestemming. Vlak voor vertrek komt, per toeval, ook nog de Engelse reiziger het hostel binnenlopen. Het feest is weer compleet. Al is het maar voor een paar uur.

Nu weer door naar de hoofdstad, Vientiane, waar we weer cultuur kunnen gaan snuiven.

Let the adventure continue...